Min galna vecka/helg

Ojoj! Nu var de riktigt länge sen jag skrev! Har haft fullt upp och inte kunnat sitta vid datorn något sen sist jag skrev.

I torsdags morgon vid 10 tiden fick jag och nancy veta att vi kunde följa med på kryssningen(var problem med åldern innan men de löste sig) Det var en kryssning för personal som jobbar i Cypern och Magaluf och de bjöd med oss också för att vi skulle få träffa dem. Mycket snällt! Så vi stressade iväg till Stockholm fort som attan och hann ändå ganska bra till 6 så vi skulle vara vid värtahamnen. Kryssningen var rolig, träffade mycket trevligt folk!

Kom tillbaka till hamnen igen vid 6 tiden dagen efter, alltså på fredagen. Då drog vi vidare till Uppsala och hälsade på en kompis där, trevligt :)

Åkte hemåt mot Leksand igen vid 3 tiden på Lördagen. Stressade hem för skulle vara hos min kära kompis Jenny för lite födelsedagsfika klockan 7, 20 år fyllde hon! Kom hem vid 6 till Siljansnäs hos mami. Slängde i mig mat och eftersom jag och Nancy hade bestämt på vägen att vi ville ut och festa så fick jag lov att slänga mig in i duschen också innan jag skulle till Jenny.

Efter den goda fikan hos jenny stressade vi iväg till Borlänge där vi skulle gå ut. Blev ett gäng med sköna tjejer som drog ut! Tyvärr hade vi så bråttom så vi fick slänga i oss drickan vilket ledde till att vi(läs jag) blev lite väl full.. Men en trevlig kväll var de iaf :)

Kom tillbaka till Leksand igen igår och då var jag helt slut. Sen idag på dagen så var jag och fikade med Jenny och Lise, trevligt!

Oj vilken berättelse de blev men det har verkligen varit några fullspäckade dagar!

Kryssningen

Lördagens utgång




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0