Sunday

Gud va dålig jag har blivit på att blogga. Har ingen motivation känner jag..

Helgen har varit toppen, var i Borlänge både fredagen och lördagen. På fredagen var de lugnt, igår inte så lugnt haha. Tyvärr tog vi inga bilder.

Veckan har för övrigt varit bra, jobbat lite för första gången på evigheter! På tisdag ska jag återigen åka till Stockholm för arbetsintervju. Den är på engelska men jag hoppas det ska gå bra!

Funderar på att åka till sälen i helgen och hälsa på johanna men lite fattig är man ju så får se! :)


En bild på mig och tjejerna tagen för några helger sedan :)

Kommentarer
Postat av: Marie

Att åka till Sälen sitter ju aldrig fel. Men det är ju alltid det där med pengar som oftast sätt stopp för ens planer. Hur härligt det än är med snö så längtar en annan till varmare tider eller breddgrader.

2011-02-27 @ 19:50:03
URL: http://natdejta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0