On the floor

Jag älskar Jennifer Lopez nya låt som hon gör tillsammans med Pitbull, On the floor. Ger mig så sjuka sommarkänslor. Dock så är ju melodin i Jennifers parti i refrängen tagen från låten Lambada som är en portugisisk låt från 1989(tror jag) och många delar av låten påminner om melodin i Stereo love. Men det är nog detta som gör låten så bra, för dessa melodier är riktiga "sommarmelodier"

Dance the night away
Live your life and stay out on the floor
Dance the night away
Grab somebody drink a little more



Kommentarer
Postat av: //E

Den låten sitter fast i min hjärna!:) Så jäkla BRA!!!! Ha en trevlig kväll!

2011-02-17 @ 19:58:23
URL: http://beautifulfamily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0