Fredagen

ja.. vad ska man säga om gårdagen? Katastrof, typ.

Jag vaknade upp på toppenhumör, körde en träningspass på Wii, åt frukost, duschade och sen kom Nancy och Camilla hit och vi fixade oss tillsammans! Vid 6 tiden åkte vi till Julia för att förfesta innan drömkvällen, där var de riktigt trevligt och allt var som de skulle!

Men sen när vi kommer till arenan där drömkvällen är och jag ska ta fram biljetten är den borta!! Biljetten, mitt körkort, bankkort, mitt andra legg och min hemnyckel var helt borta så jag kommer såklart inte in utan biljett! Så jag vände och gick hem igen, så rolig var min kväll. Så jävla sur var jag, och har fortfarande inte hittat mina grejer, har letat överallt. Måste ha tappat de för kan inte ha varit någon som har tagit de..

Men förfesten var riktigt lyckad så hela kvällen var inte en katastrof. Men nu hoppas jag att lördagen blir bättre, min bästa vän Tina har 20 årsfest idag så det ser jag verkligen fram emot! :D

Här kommer en bildbomb från igår :)
























Kommentarer
Postat av: Malin

åh vad jag saknar er!!!

2011-02-07 @ 03:04:05
URL: http://baramallans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0