7 februari - 2011

Ställde klockan på 10 imorse, gick upp och tränade, duschade och käkade frukost. Mötte sedan upp mamma på Noret och fixade först foto som jag måste ha till mitt nya körkort och till intervjun. Sen gick vi vidare till banken där jag beställde nytt Visa kort och växlade tillbaka lite norska pengar. Gick sedan till arbetsförmedlingen där jag fullföljde min inskrivning där.

Gick sen hem och packade lite grejer och är nu hemma hos Mami. Åt nyss och ska nog gå ut på en promenad snart :)



Kommentarer
Postat av: thesswester - inte som alla andra

sv: haha tur för dig då ;D för mig så blev det bara värre :o

2011-02-07 @ 20:35:43
URL: http://thesswester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0