6 februari - 2011

Idag har jag varit riktigt effektiv! Jag började med att skriva in mig på arbetsförmedlingen imorse så imorgon ska jag dit och prata med dem. Fick också lov att maila en chef så jag kan få arbetsintyg som jag behöver till både arbetsförmedlingen och till intervjun jag ska på snart. Sen städade jag mitt rum riktigt ordentligt, vilket verkligen behövdes. Mailade också iväg mitt CV på engelska som också behövs på intervjun, så nu är det klart!

Imorgon ska jag även fixa nytt bankkort och körkort som försvann i helgen och i veckan ska jag försöka hinna med att fixa ett nytt pass!

Nu blir de slapp i sängen, lite OC, Solsidan och film! :)



Bild på mig och Karro från i fredags:)

Kommentarer
Postat av: thesswester - inte som alla andra

riktigt härlig bild! :)

2011-02-07 @ 11:45:30
URL: http://thesswester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0