10 februari - 2011

Shit vilken snöstorm det är ute!! Kaos, jag som trodde det skulle bli vår snart, men icke!

Gick upp halv 11 imorse, gick en timmes promenad med mami och Baloo. Duschade sedan och åt frukost. Sen åkte vi in till Leksand för att hämta några skor som jag ska klacka om. Såklart så råkar jag parkera där det var lite för mycket snö så vi kom inte därifrån sen. Men ringde pappa så han fick komma och hjälpa så till slut kom vi loss. Jävla vinter!

Såklart gick inte mina vinterskor, mina älskade kängor att laga så måste köpa nya! Ska till Borlänge imorn och fixa pass så då ska jag också på skojakt.

Nu är jag hemma i Leksand igen och ska träffa Tina senare :)


Idag fick de bli varma kläder! Hade först converse men mina fötter frös ihjäl så satte på mig ett par gummistövlar istället eftrsom mina kängor gått sönder.


Kommentarer
Postat av: Vanessa

Vilken fin blogg du har! Hoppas du har haft en bra dag :)

2011-02-11 @ 17:34:27
URL: http://vanessaalmer.blogg.se/
Postat av: emma

Hejsan , allt bra med dej idag ? :)

2011-02-11 @ 21:38:50
URL: http://emmascamera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0