Mellandagsrea

Har spenderat halva dagen i sängen tills jag kom på att nej fan här kan jag ju inte ligga! Så jag åkte till Borlänge med Nancy för lite shopping. Hatar att shoppa på mellandagsrea just för att det är rea och allt är huller om buller. Men jaja tänkte att jag skulle ge det en chans. Fyndade en vit kavaj från bikbok i alla fall! Från 600 sänkt till 180, kap!

Imorgon blir de stockholm för nyårsfirande. Firade nyår i Sthlm förra året också, inte så lyckat så hoppas detta år blir bättre! Ska i alla fall bli kul!

Denna snygga röda jacka fick jag av min kära syster. Den fick hon i sin tur av vår kusin som troligtvis köpte den någongång på 80-talet. Gillart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0