Fredag

Sitter på balkongen efter ännu en arbetsdag. Helt okej dag förutom att det känns som om jag håller på att bli sjuk, men de känns lite bättre nu än vad de gjorde imorse iaf :) Kikar på lite jobb nu, måste ju börja nu, snart är jag hemma igen. Och har ingen aning om vad jag ska göra.. suck!

Två bilder från när syrran va här :)


Nisse, syrran och jag. Mimmis sjukt snygga långklänning jag har på mig!


Mimmi, bästa roomie Eve och jag :)

Det är bara jag och Eve kvar i lägenheten nu, Elin fick ett ryck när hon var sur en dag på jobbet och sa upp sig, sen bokade hon flygbiljett hem samma dag och drog några dagar efter. Tråkigt men hon har nog de bättre hemma.. Även Anna har dragit, hon fick jobb i spanien.. haha alla drar utom jag :) När jag väl har påbörjat något måste jag avsluta de så är de bara!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0