Mama's

Sitter på balkongen och äter frukost. Läser kommentarer som folk har skrivit om Capo Bay. Roligt att läsa haha. Inte de som är dåliga dock. Men under högsäsong så är alla stressade så förstår att alla gäster inte kan vara nöjda med sin semester då..

Kom på att Zlatina tog kort på oss i Mama's, poolbaren för ett tag sen men trodde inte att hon hade lagt in dem på Fb, men de hade hon tydligen så nedan är två st :)





Sanna(svensk), jag,  Zlatina(bulgar), Adrian(slovak) och Britta(Svensk) :) Snygga kläder va?! haha vi måse ha tröjorna instoppade också..


Samma som på förra bilden förutom George i mitten, han är headwaiter :)

Nej nu måste jag fixa mig inför jobbet. Eller ja fixa innebär dusch och sätta upp håret haha. Orkar aldrig fixa mig till jobbet längre. Har inte haft smink på jobbet på , ja jag vet inte hur länge. Men man svettas ju så mycket så det är ingen idé :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0