Jobb och fest

Livet på Cypern rullar på! Jobbar för fullt, de går riktigt bra! Fast cyprioter är inte de lättaste att jobba med, Allt ska vara perfekt! Jobbade första dagen i lördags då de var en grupp på 200 personer som skulle äta middag och festa. De gick bra!

Mitt jobb går mest ut på att servera dricka, ta bort tallrikar, duka bord mm. Jag jobbar just nu i den stora restaurangen där de är som mest strikt. Men tror vi kommer variera under sommaren mellan restaurangen och poolbaren så de kommer nog bli bra. Hela denna vecka har jag splitpass vilket innebär att jag börjar jobba klockan 7 på morgonen till halv 2, sen är jag ledig hela dagen fram till 6 tiden och jobbar till 10, 11. Tycker faktiskt de är ganska skönt med splitpass då kan man sola på dagen.

Kan inte uppdatera så ofta för de enda jag gör är allt jobba typ. Och festa lite då. Jobbet är som sagt roligt men väldigt jobbigt och cyprioterna tjatar så sjukt mycket på en!!

Vi alla var lediga i fredags så på torsdagen drog alla förutom två och festade i Ayia Napa på Senior frogs och sen till ett ställe som heter Black and white, riktigt lyckat. Jag, Anna och Linn gick även ut på fredagen. I måndags var vi också ute var ledig på tisdagen så de var skönt! Igår var vi också uter och 7 imorse började jag jobba, haha livet är bra underbart! ;)

Här kommer lite bilder!


Från i torsdags. Jag, Alva(tjejen jag delar rum med) anna och Linn. Förfest på balkongen


Alla tjejerna utom Matilda


Senior frogs!


Jag och en cypriot




Utgången på fredagen, Senior frogs igen!


Jag och nån söt ryss




En bild från igår

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Och snart kommer jag ner och jobbar med er :)

2011-04-07 @ 20:44:49
URL: http://topnotchmaddie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0