Follow the leader

Måndagens utgång blev en riktig succé då Alva, Elin och Eve bestämde sig att följa med också, brukar ju bara vara jag Anna och Linn så de var riktigt skoj!

Den lediga tisdagen spenderade jag och Anna på Nissi beach med lite vin och häng. Dock blåste vi nästan bort så de var inte lika kul. Blåser sjukt mycket här! Vi käkade sedan på pizza hut, riktigt gött!

Sen drog vi hem, tittade lite på Pochahontas 2 och sov, Sen fixade vi oss och så var de dags för party igen! Nu kan jag dock inte festa på ett tag, har alldeles för ont om pengar och de suger! Men om ungefär två veckor kommer väl lönen och vi borde få¨dricks snart, hoppas på de! Blir så dyrt när vi går ut här eftersom man måste ta taxi hela tiden och den kostar ungefär 12-16 euro och de dagarna jag börjar 7 och går ut måste jag ta taxi hem själv eftersom jag inte kan åka hem lika sent som Anna och Linn så då blir de dyrt. Men snart börjar nattbussarna gå!

Börjar jobba kl 7 hela helgen och de suger, varför måste alltid jag ha de sämsta passen? ååh suck!

Saknar min familj sjukt mycket också, speciellt nu när min syster är hemma och alla ska äta påsklunch imorn.. Men nu ska jag sluta klaga jag trivs trots allt riktigt bra här!

Här kommer två bilder från måndagens utgång, har blivit riktigt kass på att ta bilder också!


Alva, Jag och Elin


Linn, Elin och Eve

Kommentarer
Postat av: Jenny

hur kan du vara kass på att ta bilder?! ;O

2011-04-21 @ 23:12:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0