Ledig tisdag

Jag vet att jag är sämst på att uppdatera men hinner verkligen aldrig sitta vid datorn! Mina dagar ser ungefär ut såhär: Jobba, sova festa, sova jobba sova festa och lite sola däremellan om jag hinner :)

Idag har jag varit ledig, jätteskönt så jag och Linn drog till Ayia napa och hade tänkt lega på Nissi beach men de var för kallt för de. Dessutom trodde vi att stranden låg nära hamnen där så vi gick av där och sen gick vi i typ en timme innan vi kom fram haha! Men vi åt lite lunch där(efetersom maten på hotellet smakar kattmat)

Nu sitter vi på en bar och internetar lite, ikväll blir de utgång, var ute igår och i förrgår också. Börjar jobba kl 7 imorn bitti men äsch man lever bara en gång! :)

Ja vad mer kan jag säga? Jobbet går bra inga konstigheter där inte :) Lite slitit att jobba 6 dagar i veckan men vi jobbar ju bara 8,5 timme per dag så de är helt okej!


Jag i förrgår i en ny klänning! :)

Kommentarer
Postat av: Tina

Imorgon ar jag hemma i Sverige, och du ar inte dar! AAH, saknar dig cicci! Leksand kommer inte vara sig likt <3

2011-04-13 @ 14:05:10
Postat av: helajnah

kul att du jobbar på cypern! jag ska dit och jobba jag med, åker den 25:e - ska jobba på en restaurang :)

2011-04-16 @ 16:53:01
URL: http://helajnah.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0