En vanlig måndag på Cypern

Jaha då var de ett tag sen sist igen. Vad har hänt? Har jobbat på hela veckan och imorgon är jag ledig igen, verkar alltid vara ledig på tisdagarna. Så ikväll blir de utgång! All in :D

Verkar inte som om man får vara sjuk här iaf, eller sjuk får man vara men inte vara hemma från jobbet. Jätte många som har varit sjuka men inte fått gå hem, dom tror att man är bakis bara. Så de är väl bara att jobba på antar jag. Sjukt!

Får de vad jag hittar på imorn på min lediga dag, kanske blir en sväng till Larnaca och titta lite. Nu måste jag hem och duscha och fixa mig, börjar jobba kl halv 7 igen och sen direkt efter blir de utgång :)

Bloggen suger just nu och de vet jag, men har verkligen inte tid att sitta vid datorn, så då får bloggen lida tyvärr!


Kommentarer
Postat av: helajnah

japp, ska bli riktigt kul! promises restaurant heter den :) har du varit där nångång?

2011-04-18 @ 18:41:07
URL: http://helajnah.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0